dimarts, 22 de desembre del 2009

Ja s'acaba: Síntesi

Aquesta assignatura i la creació del Bloc m’ha agradat molt i ha sigut molt interessant. He après moltes coses i ha sigut una molt bona eina per treballar. Tinc guardat tots els programes que he après i totes les reflexions i emocions que he tret. Ara puc veure el que he fet i així poder-ho estudiar per l’examen o si un dia no me’n recordo com funciona poder-ho mirar.
Jo abans no estava molt connectada al ordinador però ara forma part de la meva vida quotidiana. He sabut treure-li profit a l’ordinador, a internet i el bloc i per això estic contenta.
El bloc també m’ha servit per practicar i millorar molt l’escriptura, ja que estava i estic una mica fluixa.

Els programes que crec que són més útils per la tasca de mestre i que m’ha agradat més aprendre són el move maker i el Jclic.
El move maker perquè sempre he tingut curiositat de saber com es feien els vídeos i crec que és una molt bona eina per treballar personalment i professionalment.
Encara que el Jclic va ser molt complicat de realitzar, crec que és molt útil per ajudar aprendre a l’infant a través de diferents jocs que podem crear el nostre gust i adients a la matèria que volem ensenyar.

Espero que us hagi agradat el meu bloc i fins aviat.
Moltes gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada