dissabte, 12 de desembre del 2009

Un dia per reflexionar!

L’altre dia a seminari només començar la Paula ens va repartir els treballs de Com eren els meus mestres?.
Després vam començar un debat sobre la pel·lícula Billy Elliot. Vam parlar sobre els diferents personatges (com havien evolucionat cap a millor) de l’entorn, les circumstàncies, etc. Tot seguit, ens vam dividir en grups i cada grup contestava unes preguntes que la Paula ens havia repartit. La pregunta més interessant va ser la de quina diferencia hi ha entre sexe i gènere? I també la de els estereotips de la pel·lícula.
Em va agradar molt parlar-hi em vaig sentir molt còmoda i crec que trèiem conclusions molt bones i una d’elles és que “amb esforç casi tot és possible”.
Al final de tot jo vaig explicar el conte “Els tres pèls d’or del diable”. Crec que a la gent li va agradar i el va entendre i per això estic contenta.
Cada dia m’agraden més les classes de seminari i aprenc més!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada