divendres, 13 de novembre del 2009

EROS I PSIQUE


La Paula va entrar a la classe de seminari, dia 3 de novembre, i ens va lliurà els treballs de les revistes. Tenia bastant ta por per la nota, no volia que la primera nota que ens donessin fos dolenta. Quan vaig veure la nota que havia tret no sabia com expressar l’alegria que tenia. Estic molt contenta i espero que tot continuï així.
Va començar l’Andrea explicant el conte de Eros i Psique. Tracte d’una jove molt maca que està obligada a casar-se amb Eros. Després de molts problemes s’acaben enamorant. Per ella aquesta història era molt significativa per això la va escollir. La reflexió que va extreure ella era: “si et passen les coses és per alguna cosa”. El principi em vaig perdre una mica però el vaig acabar entenent.
Quan hem finalitzat el conte hem presentat tots els nostres Blocs. L’Aida tenia un dubte, li va preguntar a la Paula quina era la finalitat d’ensenyar els nostres Blocs. La Paula li ha contestat que així mirem i observem en què ens equivoquem, que fem malament, si hem de millorar alguna cosa, etc. Quan hem començat a exposar ens anava dient el que estava malament i ens hem adonat de moltes coses i hem vist que tenia tota la raó. Sobretot hem vist que hem de revisar dos cops els escrits per l’expressió. També he pogut preguntar com funcionava moltes coses del bloc que no sabia.
M’ha agradat molt aquesta classe, me sentit molt còmode, per tant, molt parladora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada