dilluns, 2 de novembre del 2009

DOS CONTES, DOS HISTÒRIES

El dia 30 d’octubre vam anar a una aula amb ordinador perquè havíem de presentar el nostre BLOC, encara que no ens va donar temps ha exposar-lo.

La Sílvia va començar explicant L'últim tren de la matinada. El conte tracta d’una noia i d’un noi que es coneixen a una estació de tren i s’enamoraven. Quan va acabar, ens vam quedar tots sorpresos perquè el conte es basava només en una cosa, però de la manera en què ho va explicar ens va agradar molt. Era difícil d’explicar perquè no te gaire argument i llavors era molt fàcil pedrers.
Seguidament, la Pilar va explicar el Lilo. Aquesta història anava de un nen mut que no podia jugar amb els altres nens i era el que més desitjava. La seva mare va convidar tots els seus amics a casa seva per ajudar al seu fill a jugar amb ells al joc de les endevinalles. El nen va aconseguir jugar amb ells a través dels signes. Tots van veure que podien jugar amb ell i Lilo es va sentir molt feliç. El principi la Pilar ens va dir que no el podria acabar i el va acabar casi sense cap problema i molt ben explicat i gesticulat.
Tot seguit, vam fer un debat sobre una notícia que ha sortit. El Parlament volia atraçar fins els 18 anys l’assistència obligatòria a les escoles. Casi tots pensàvem que afectaria a la gent que si què vol estudiar perquè la gent que no volgués venir estaria molestant, però per altre banda és millor que aquests nens estiguin a l’escola que no el carrer tot el dia.
Després vam aclarir els dubtes que teníem sobre el treball de l’Eulàlia Bosch.

Finalment, la Meritxell i la Laia van exposar l’activitat Educativa. La notícia tactava sobre l’idioma en què havien d’estar els llibres digitals a les escoles, si amb català o amb castellà. Elles ens van dividir en dos grups, un que deia que havia d’estar en català i l’altre defensava el castellà. El debat no va sortir molt bé, ens estàvem anant del tema i la Paula ens va tallar. Ens va dir que havíem de millorar els debats: argumentant millor les nostres postures.

Frase: Hem d’aprendre ha escoltar els demés i a entrar a classe sense fer soroll perquè la professora pot estar parlant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada