dijous, 12 de novembre del 2009

GIMP

A la classe de Tic vam utilitzar el Gimp és un programa Photoshop que serveix per retocar i fer muntatges amb les imatges.
Els primers minuts de classe vam estar fent-nos fotos, amb al càmara que havíem portat, amb diferent llum, contrast, brillo, escala, etc.
Havíem de realitzar 3 tipus d’activitats:



La primera activitat es tractava d’agafar una foto que havíem fe t i reduir-la.
Havíem d’anar a “imagen” i després a escala on et trobaves amb totes les combinacions possibles. Jo la vaig reduir a 350 píxels.








La segona activitat contenia 3 parts:
He escollit una altre foto i també la he reduït a 350 píxels però també la he retallat.

La mateixa foto després la he retocat fins que m’ha agradat. He retocat el brillo, el color i el contrast.


Per últim de la mateixa foto havíem de retallar el que volguéssim. Jo m’he retallat a mi i he posat aquest fons negre.

Així és com ha quedat el meu muntatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada